Obtinerea documentelor pentru Dizolvare firma, fara numire de lichidator, se va realiza in 2 etape. Actele necesare echipei Acte Firma Registru pentru inregistrarea desfiintarii voluntare (Dizolvare firma) a societatii sunt:

Etapa 1Dizolvare firma si lichidarea voluntara.

  1. Cerere de inregistrare a mentiunii.
  2. Hotararea AGA, sau decizia asociatului unic.
  3. Imputernicirea persoanei care depune mentiunea, daca este cazul.
  4. Dovada achitarii taxelor.

Etapa 2Dizolvare firma prin radiere (voluntara)

  1. Cerere de radiere.
  2. Certificatul de inregistrare si anexele.
  3. Situatia financiara de lichidare.
  4. Hotararea de repartizare a activelor.
  5. Certificat de la Administratia Financiara din care rezulta ca societatea nu are datorii la bugetul de stat si la contributiile sociale.
  6. Imputernicirea persoanei care depune mentiunea, daca este cazul.
  7. Dovada achitarii taxelor.

Vrei sa scapi de stresul pregatirii dosarelor? Vrei sa castigi timp pentru lansarea afacerii tale sau rezolvarea altor probleme si sa nu fii nevoit sa il pierzi cu drumuri interminabile, sau stand la coada? Vrei sa rezolvi problemele legale pentru documentele firmei fara sa fii nevoit sa te deplasezi?

Lasa-ne pe noi sa ne ocupam de toate aceste demersuri care nu iti plac!

LEGAL – RAPID – SIMPLU – EFICIENT

Contact: 0767 976 997 sau email  office@112.srl sau office@acte-firma-registru.ro