Obtinerea documentelor de Lichidare voluntara firma fara numire de lichidator se realizeaza in 2 etape, fiindu-ne necesare urmatoarele documentele pentru intocmirea dosarului de Lichidare voluntara firma:

Etapa 1 – Dizolvarea si Lichidarea voluntara firma

  1. Cerere de inregistrare a mentiunii.
  2. Hotararea AGA sau decizia asociatului unic.
  3. Imputernicirea persoanei care depune mentiunea, daca este cazul.
  4. Dovada achitarii taxelor.

 Etapa 2 – Radiere firma (voluntara)

  1. Cerere de radiere.
  2. Certificatul de inregistrare si anexele.
  3. Situatia financiara de lichidare.
  4. Hotararea de repartizare a activelor.
  5. Certificat de la Administratia Financiara din care rezulta ca societatea nu are datorii la bugetul de stat si la contributiile sociale.
  6. Imputernicirea persoanei care depune mentiunea, daca este cazul.
  7. Dovada achitarii taxelor.

Echipa Acte Firma Registru intocmeste dosarul care contine toate actele necesare pentru Lichidare voluntara firma, pentru a fi predat si acceptat la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti / Ilfov. La finalizarea procedurilor legale dosarul este preluat si inmanat solicitantului de Lichidare voluntara firma.

Vrei sa scapi de stresul pregatirii dosarelor? Vrei sa castigi timp pentru lansarea afacerii tale sau rezolvarea altor probleme si sa nu fii nevoit sa il pierzi cu drumuri interminabile, sau stand la coada? Vrei sa rezolvi problemele legale pentru documentele firmei fara sa fii nevoit sa te deplasezi?

Lasa-ne pe noi sa ne ocupam de toate aceste demersuri care nu iti plac!

LEGAL – RAPID – SIMPLU – EFICIENT

Contact: 0767 976 997 sau email  office@112.srl sau office@acte-firma-registru.ro