Modificare Coduri Caen
Pentru inregistrare Modificare coduri CAEN la Oficiul Registului Comertului Bucuresti / Ilfov echipa Acte Firma Registru va solicita furnizarea urmatoarelor documente:
- Cererea de inregistrare mentiuni (original).
- Actul modificator al actului constitutiv (Hotararea Adunarii generale a asociaţilor acţionarilor / Decizia asociatului unic / Decizia CA / directoratului sau Actul aditional la actul constitutiv (original).
- Actul constitutiv actualizat.
- Daca este cazul, certificatul de inregistrare si anexa / anexele, in original.
- Declaratia-tip pe propria raspundere (original), semnata de asociati sau de administratori din care sa rezulte, dupa caz, ca:
- persoana juridica nu desfasoara, la sediul social, activitatile declarate, o perioada de maximum 3 ani (model 1).
- persoanele juridice indeplinesc conditiile de functionare prevazute de legislatia specifica in domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protectiei mediului si protectiei muncii, pentru activitatile precizate in declaratia-tip (model 2), sau, dupa caz, declaratia-tip (model 3).
- Daca este cazul:
- avizele prealabile prevazute de legile speciale (copie).
- imputernicire speciala sau avocationala pentru persoanele desemnate sa indeplineasca formalitatile legale (original).
- Dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale:
- taxa judiciară de timbru, in original.
- timbre judiciare.
- taxe de registru.
- tariful de publicare in Monitorul Oficial, Partea a IV-a.
Prin alaturare intr-un singur dosar, verificare si urmarire de catre echipa Acte Firma Registru aceste documente necesare pentru Modificare coduri CAEN vor fi depuse la Oficiul Registului Comertului Bucuresti / Ilfov. La finalizarea procedurilor legale dosasrul pentru Modificare coduri CAEN va fi ridicat si predat solicitantului.
Vrei sa scapi de stresul pregatirii dosarelor? Vrei sa castigi timp pentru lansarea afacerii tale sau rezolvarea altor probleme si sa nu fii nevoit sa il pierzi cu drumuri interminabile, sau stand la coada? Vrei sa rezolvi problemele legale pentru documentele firmei fara sa fii nevoit sa te deplasezi?
Lasa-ne pe noi sa ne ocupam de toate aceste demersuri care nu iti plac!
LEGAL – RAPID – SIMPLU – EFICIENT
Contact: 0767 976 997 sau email office@112.srl sau office@acte-firma-registru.ro