La solicitarea serviciului pentru Prelungire mandat administrator firma sunt necesare urmatoarele documente pe care va rugam sa le predati echipei Acte Firma Registru:

  1. Declaratiile date pe proprie raspundere a noilor administratori / directori / membrii Consiliului de supraveghere / membrii directoratului / persoane imputernicite sa reprezinte sucursala, cenzori sau persoane fizice reprezentante ale persoanei juridice numita administrator sau cenzor, din care sa rezulte ca accepta numirea si ca indeplinesc conditiile legale pentru detinerea acestor calitati (original, autentificat la notar).
  2. Actele de identitate ale noilor membri ai organelor de conducere si de control, sau al noului reprezentant al persoanei juridice care indeplineste aceasta calitate (copie certificata).
  3. Specimenele de semnatura ale administratorilor / directorilor / membrilor directoratului (original, autentificat la notar).
  4. Daca este cazul, actul de inregistrare al persoanelor juridice romane care detin calitatea de administrator / director / membru al directoratului (copie).

In baza acestor documente echipa Acte Firma Registru pregateste dosarul pentru Prelungire mandat administrator firma, pentru depunere si acceptare in lucru la Oficiul Registului Comertului Bucuresti / Ilfov. Simultan vom realiza si completa urmatoarele documente:

  1. Cerere de inregistrare (original).
  2. Actul modificator al Actului constitutiv (Hotararea Adunarii generale a asociatilor /  Decizia asociatului unic sau Actul aditional la Actul constitutiv) respectiv Decizia Consiliului de administratie, Decizia consiliului de supraveghere (original).
  3. Actul constitutiv actualizat, la zi.
  4. Certificatele de cazier fiscal pentru reprezentantii legali.
  5. Delegatie pentru persoanele desemnate sa indeplineasca formalitatile legale semnata de administrator (original).
  6. Reprezentarea la Oficiul Registului Comertului Bucuresti / Ilfov de catre echipa Acte Firma Registru pentru depunere si ridicare dosar Prelungire mandat administrator firma.

Vrei sa scapi de stresul pregatirii dosarelor? Vrei sa castigi timp pentru lansarea afacerii tale sau rezolvarea altor probleme si sa nu fii nevoit sa il pierzi cu drumuri interminabile, sau stand la coada? Vrei sa rezolvi problemele legale pentru documentele firmei fara sa fii nevoit sa te deplasezi?

Lasa-ne pe noi sa ne ocupam de toate aceste demersuri care nu iti plac!

LEGAL – RAPID – SIMPLU – EFICIENT

Contact: 0767 976 997 sau email  office@112.srl sau office@acte-firma-registru.ro